W Ośrodku Pomocy Społecznej w Połańcu prowadzone są następujące ewidencje, rejestry i wykazy:
1. Stanowiska administracyjne:
2. Sekcja świadczeń:
-
Ewidencja rodzin korzystających z pomocy (teczki podopiecznych wraz z kompletem dokumentów),
-
Wykazy zasiłków poszczególnych świadczeń (zasiłek stały, okresowy, celowy),
-
Wykaz usług opiekuńczych,
-
Ewidencja wydawanych zaświadczeń,
-
Rejestr zasiłkobiorców.
3. Sekcja Swiadczeń Rodzinnych:
-
Ewidencja ogólna osób korzystających ze świadczeń rodzinnych,
-
Rejestr wniosków o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego,
-
Rejestr wniosków o ustalenie prawa do zaliczki alimentacyjnej,
-
Rejestr wniosków o ustalenie prawa do dodatku mieszkaniowego
-
Rejestr wniosków o ustalenie prawa do jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka.
Archiwum zakładowe mieści się przy Urzędzie Miasta i Gminy Połaniec.
|