UWAGA! Strona archiwalna. Aktualny adres: https://ops-polaniec.bip.gov.pl/

Biuletyn Informacji Publicznej  Ośrodek Pomocy Społecznej w Połańcu 
Informator
Dane
Status prawny
Informacje bieżące
Kierownictwo
Kierownik
Zasady funkcjonowania
Statut
Struktura organizacyjna
Regulamin
Ewidencje i rejestry
Mienie ośrodka
Budżet
Zakres działania
Formy pomocy
Inne
Zamówienia publiczne
Oświadczenia majątkowe
Informacje nieudostępnione
Dokumenty kontroli
Pliki do pobrania
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
POKL
Serwis
Wyszukiwarka
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Rejestr zmian (archiwalny)
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Ewidencje i rejestry strona główna 
Ewidencje i rejestry
 

 

W Ośrodku Pomocy Społecznej w Połańcu prowadzone są następujące ewidencje, rejestry i wykazy:

1. Stanowiska administracyjne:

  • Rejestr korespondencji przychodzącej
  • Rejestr korespondencji wychodzącej

2. Sekcja świadczeń:

  •  Ewidencja rodzin korzystających z pomocy (teczki podopiecznych wraz z kompletem dokumentów),
  •  Wykazy zasiłków poszczególnych świadczeń (zasiłek stały, okresowy, celowy),
  •  Wykaz usług opiekuńczych,
  •  Ewidencja wydawanych zaświadczeń,
  •  Rejestr zasiłkobiorców.

3. Sekcja Swiadczeń Rodzinnych:

  •  Ewidencja ogólna osób korzystających ze świadczeń rodzinnych,
  •  Rejestr wniosków o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego,
  •  Rejestr wniosków o ustalenie prawa do zaliczki alimentacyjnej,
  •  Rejestr wniosków o ustalenie prawa do dodatku mieszkaniowego
  •  Rejestr wniosków o ustalenie prawa do jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka.

 

 

Archiwum zakładowe mieści się przy Urzędzie Miasta i Gminy Połaniec.

 
Informację zaktualizowano 2013-01-16 11:04:29, wprowadzający: Agnieszka Witkowska
wersja do druku