ops.bip.umig.polaniec.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Ośrodek Pomocy Społecznej w Połańcu 
Ewidencje i rejestry strona główna 
Ewidencje i rejestry
 

 

W Ośrodku Pomocy Społecznej w Połańcu prowadzone są następujące ewidencje, rejestry i wykazy:

1. Stanowiska administracyjne:

  • Rejestr korespondencji przychodzącej
  • Rejestr korespondencji wychodzącej

2. Sekcja świadczeń:

  •  Ewidencja rodzin korzystających z pomocy (teczki podopiecznych wraz z kompletem dokumentów),
  •  Wykazy zasiłków poszczególnych świadczeń (zasiłek stały, okresowy, celowy),
  •  Wykaz usług opiekuńczych,
  •  Ewidencja wydawanych zaświadczeń,
  •  Rejestr zasiłkobiorców.

3. Sekcja Swiadczeń Rodzinnych:

  •  Ewidencja ogólna osób korzystających ze świadczeń rodzinnych,
  •  Rejestr wniosków o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego oraz dodatków do zasiłku rodzinnego,
  •  Rejestr wniosków o ustalenie prawa do zaliczki alimentacyjnej,
  •  Rejestr wniosków o ustalenie prawa do dodatku mieszkaniowego
  •  Rejestr wniosków o ustalenie prawa do jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka.

 

 

Archiwum zakładowe mieści się przy Urzędzie Miasta i Gminy Połaniec.

 
Informację zaktualizowano 2013-01-16 11:04:29, wprowadzający: Agnieszka Witkowska
  Biuletyn Informacji Publicznej - ops.bip.umig.polaniec.pl